Invisalign-systemet
Vi tilbyr en fullstendig digitalisert opplevelse designet for å hjelpe leger med å få de resultatene de ønsker og pasienter få smilet de alltid har ønsket seg.
Invisalign-systemet:
Designet for å hjelpe deg med å behandle pasienter fra start til slutt.
Gjennomsiktige skinner er kun en del av det som gjør Invisalign til et foretrukket behandlingsalternativ. Systemet vårt ble utviklet for å hjelpe deg med alt: Fra å skape digitale inntrykk til å holde transformerte smil på plass.
Eksepsjonelle resultater:
Lever presise resultater med selvtillit.
Du kan levere forutsigbare resultater med Invisalign First-systemets unike kombinasjon av tre patenterte teknologier: SmartTrack-materiale, SmartForce-funksjoner og SmartStage-teknologi. Faktisk gir SmartTrack-materialet 75 % mer forutsigbar tannbevegelse4 sammenlignet med Invisalign-skinner som tidligere er laget av enkeltlags EX30-materiale.
Bygg opp en relasjon med pasienten din fra hvor som helst.
Vi har laget en serie med digitale løsninger som hjelper deg å få kontakt med pasientene dine for å sikre kontinuitet i behandlingen.
SmileView
Invisalign SmileView er en simulering av hvordan pasientens smil kan se ut etter Invisalign-behandling.
Invisalign Virtual-avtale5
Dette verktøyet lar deg og dine ansatte planlegge videoavtaler for å diskutere Invisalign-behandling med pasientene dine.
Invisalign foto-opplaster
Strømlinjeform arbeidsflyten din med en mobilapp som lar deg ta bilder av pasientene dine gjennom alle faser av behandlingen, og deretter kan du umiddelbart laste opp bildene til Invisalign-tannlegens nettsted.
Invisalign Virtual Care6
Denne funksjonen, bygget i My Invisalign-appen, hjelper deg med å få kontakt med pasientene dine eksternt for å spore behandlingsfremgang og gi tilbakemelding.
Led endringen innen digital tannbehandling med ADAPT konsulenttjeneste.
ADAPT er en helhetlig, svært personlig tilpasset, forretningsoptimalisert ettersalgsstøtte som kombinerer dine data og erfaring med vår ekspertise for å transformere praksisen din. ADAPT er et eget gebyrbasert konsulentselskap. Som et resultat av ADAPT-servicen opplevde deltakende praksiser en gjennomsnittlig økning på den totale fortjenesten per tilfelle med 15 % innen 6 måneder med implementering. Det er en datadrevet, avgiftsbasert konsulentservice som er designet for å optimalisere flyten din.7
1 iTero digitale visninger sendt inn for produksjon av Invisalign skinne resulterer i 10 ganger færre avvisninger sammenlignet med PVS visninger sendt inn for Invisalign skinneproduksjon. Avslag beregnet ut fra kumulative innsendinger av PVS og iTero-skanninger fra januar 2017 til juni 2018. Registrerte data hos Align Technology per juli 2018.
2 Med iTero 1.5-programvareoppgraderingen kan pasientskanninger fullføres på så lite som 60 sekunder med samme nøyaktighet og pålitelighet som du har forventet av iTero-skannere.Dette er basert på 40 iRecord skanningsøkter med gjennomsnittlig skannetid på 58 sekunder av 2 erfarne personer som skanner. Data som er arkivert hos Align Technology per 10. juli 2017.
3 sammenlignet med skinner laget av enkeltlags (EX30)-materiale.
4 Data som er arkivert hos Align Technology per 27. april, 2015.
5 Ansvarsfraskrivelse: Invisalign Virtual Appointment ble gjort tilgjengelig i sammenheng med Covid-19-pandemien og regjeringspålagte restriksjoner på pasientmobilitet og praksisstenging på grunn av helse- og sikkerhetsårsaker. Dette verktøyet er designet for å kunne kobles til Invisalign-leverandører og deres pasienter og støtte klinikkene i å forsikre at behandlingen fortsetter. Invisalign Virtual Appointment er ikke designet for å erstatte avtaler under fire øyne eller kontroller totalt. Før du tar i bruk verktøyet, vær vennlig å forsikre deg om at pålagte lokale restriksjoner tillater deg å interagere med pasienter med et verktøy slik som Invisalign Virtual Appointment.
6 Ansvarsfraskrivelse: Invisalign Virtual Care ble gjort tilgjengelig i sammenheng med Covid-19-pandemien og regjeringspålagte restriksjoner på pasientmobilitet på grunn av helse- og sikkerhetsårsaker. Dette verktøyet er utviklet for å koble Invisalign-leverandører med deres eksisterende pasienter og støtte klinikkene for å sikre kontinuitet i behandlingen. Invisalign Virtual Care er ikke erstatning for kontorbesøk. Pasienter må møte opp på kontoret som er fastsatt av doktoren deres. Før du bruker verktøyet, sørg for at gjeldende lokale forskrifter og faglige retningslinjer tillater deg å samhandle med pasienter med et verktøy som Invisalign Virtual Care.
7 Basert på en prøvestørrelse på 31 kjeveortopedisk praksis (fra Belgia, Frankrike, Japan, Malaysia Nederland, Norge, Singapore, UAE, Storbritannia og USA) med et gjennomsnitt på 6 måneder i ADAPT-tjenesten. Total fortjenesteøkning per tilfelle, er et estimat basert på den gjennomsnittlige økningen i totale tilfellestarter (W&B og Invisalign) og den gjennomsnittlige proporsjonale økningen i Invisalign-tilfellestarter, sammenlignet før og etter ADAPT-data med følgende forutsetninger: Regulering og braketter (W&B) ASP = $5000 og W&B laboratorieavgift = $300; Invisalign ASP = $6000 og Invisalign laboratorieavgift = $1256. Med samlet tilfellefortjeneste menes den totale inntekten for alle tilfellestarter minus de totale laboratoriekostnadene og inkluderer ikke andre utgifter. Pre-ADAPT-perioder ble normalisert på praksisnivå basert på praksisens funksjonstid i ADAPT-tjenesten for å ta høyde for sesongjustering.