Hver tannlege har gode spørsmål.
Og vi hjelper deg gjerne med å finne svarene. Nedenfor er noen av de mest stilte spørsmålene vi får fra fagfolk som deg.
Behandling
Jeg er en kjeveortoped som har brukt tradisjonell wire- og brakettbehandling i årevis. Er Invisalign-behandling rett for min praksis?
Noen ganger må jeg foreta oppdateringer av mine behandlingsresepter. Kan Invisalign-systemet ta imot behandlingsoppdateringer?
Prising
Garanti
Hva skal jeg gjøre hvis jeg tror at en Invisalign-skinne eller en Vivera-retainere er defekt og bør skiftes ut under garantien?
Invisalign-skinner og Vivera-retainere, inkludert erstatninger, er garantert å samsvare med beskrivelsen deres, være fri for defekter i materiale og utførelse, og å være av tilfredsstillende kvalitet i bransjen. Informasjon er inkludert om hvilke typer omstendigheter som kan tillate gratis garantierstatninger og tidsperiodene for å fremsette garantikrav.
Hvis du mener at produktet bør erstattes under garantien, kan disse erstatningene bestilles online fra pasientens fil:
Skinner: Under pasientens fil, gå til Supplerende bestillingsalternativer > Garanti > Skinner har et kvalitetsproblem.
Retainere: Under pasientens fil. fil, gå til Supplerende bestillingsalternativer > Vivera-retainere > Garantidefekt.
Alternativt kan du kontakte kundeservice.
I mellomtiden kan legen velge å be pasienten om å bruke det forrige settet med skinner for å opprettholde tannposisjonen.