Hver tannlege har gode spørsmål.

Og vi hjelper deg gjerne med å finne svarene. Nedenfor er noen av de mest stilte spørsmålene vi får fra fagfolk som deg.

Kategorier

Behandling
Prising
Garanti
Støtte

Behandling

Jeg er allmennlege og går vanligvis ikke utover enkel kjeveortopedi i det daglige arbeidet mitt. Er Invisalign-behandling rett for min praksis?

Utover det faktum at inkorporering av enkel tannbevegelse som en del av gjenopprettende behandling kan gjøre hele prosessen mer effektiv og forutsigbar, fortsetter etterspørselen etter Invisalign-behandling.

Noen ganger må jeg foreta oppdateringer av mine behandlingsresepter. Kan Invisalign-systemet ta imot behandlingsoppdateringer?

Vår proprietære ClinCheck-programvare ble utviklet for å hjelpe deg med å kartlegge pasientenes smil ned til det minste skiftet uten gjetting og uten venting. Om nødvendig kan du imidlertid justere en behandlingsplan og sende inn ClinCheck-modifikasjoner for bedre å oppnå behandlingsmålene dine.

Prising

Jeg ser ingen priser på siden. Hvorfor det?

Hver Invisalign-behandlingsplan er forskjellig. For ytterligere prisinformasjon, kontakt oss.

Garanti

Hva skal jeg gjøre hvis jeg tror at en Invisalign-skinne eller en Vivera-retainer er defekt og bør skiftes ut under garantien?

Invisalign-skinner og retainere og Vivera-retainere, inkludert erstatninger, er garantert å samsvare med beskrivelsen deres, være fri for defekter i materiale og utførelse, og å være av tilfredsstillende kvalitet i bransjen. Informasjon er inkludert om hvilke typer omstendigheter som kan tillate gratis garantierstatninger og tidsperiodene for å fremsette garantikrav.

Hvis du mener at produktet bør erstattes under garantien, kan disse erstatningene bestilles online fra pasientens fil:

  • Regulering: Under pasientens fil, gå til Supplerende bestillingsalternativer > Garanti > Skinne har et kvalitetsproblem.
  • Retainere: Under pasientens fil, gå til Supplerende bestillingsalternativer > Vivera eller Invisalign-retainere > Garantidefekt.

Alternativt kan du kontakte kundeservice.

I mellomtiden kan legen velge å be pasienten om å bruke det forrige settet med skinner for å opprettholde tannposisjonen.

Støtte

Hvor kan jeg finne produktstøtte, opplæring og veiledninger?

Når du har blitt en leverandør, vil du ha tilgang til alle ressursene vi har skissert på siden for løpende støtte.
FAQ > Horizontal Card > Image
FAQ > Horizontal Card > Image

Trenger du hjelp?

Vi er her for deg på hvert trinn. Ta gjerne kontakt med en Invisalign-representant nær din praksis.

Loading...