Hver tannlege har gode spørsmål.
Og vi hjelper deg gjerne med å finne svarene. Nedenfor er noen av de mest stilte spørsmålene vi får fra fagfolk som deg.
Behandling
Jeg er allmennlege og går vanligvis ikke utover enkel kjeveortopedi i det daglige arbeidet mitt. Er Invisalign-behandling rett for min praksis?
Noen ganger må jeg foreta oppdateringer av mine behandlingsresepter. Kan Invisalign-systemet ta imot behandlingsoppdateringer?
Prising
Garanti
Hva skal jeg gjøre hvis jeg tror at en Invisalign-skinne eller en Vivera-retainer er defekt og bør skiftes ut under garantien?
Invisalign-skinner og retainere og Vivera-retainere, inkludert erstatninger, er garantert å samsvare med beskrivelsen deres, være fri for defekter i materiale og utførelse, og å være av tilfredsstillende kvalitet i bransjen. Informasjon er inkludert om hvilke typer omstendigheter som kan tillate gratis garantierstatninger og tidsperiodene for å fremsette garantikrav.
Hvis du mener at produktet bør erstattes under garantien, kan disse erstatningene bestilles online fra pasientens fil:
- Regulering: Under pasientens fil, gå til Supplerende bestillingsalternativer > Garanti > Skinne har et kvalitetsproblem.
- Retainere: Under pasientens fil, gå til Supplerende bestillingsalternativer > Vivera eller Invisalign-retainere > Garantidefekt.
Alternativt kan du kontakte kundeservice.
I mellomtiden kan legen velge å be pasienten om å bruke det forrige settet med skinner for å opprettholde tannposisjonen.